تولید محتوای آموزشی با استوری لاین 2

آموزش تولید محتوای آموزشی و مطالب مربوط به پایه ی اول ابتدایی

آموزش تولید محتوای آموزشی و مطالب مربوط به پایه ی اول ابتدایی

تولید محتوای آموزشی با استوری لاین 2
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۷:۳۰ - آلپ صنعت
    عالی
پیوندهای روزانه

جلسه چهارم انیمیشن دادن به آبجکت های یک اسلاید

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۱ ق.ظ

این قسمت ادامه آموزش جلسه قبل یعنی آزمون درگ و دراپ هست برای همین محتوایی که جلسه ی قبل درست کردیم را باز کنید.امشب میخوام به تصاویر محتوا انیمیشن بدهم به این صورت که این تصاویر یکی پس از دیگری با یک نوع حرکت وارد شوند.برای این کار با نگه داشتن کلید کنترل ctrl در صفحه کلید روی تک تک تصویر کلیک کنید تا انتخاب شوند.


بعد از انتخاب آنها از منوی animation طبق تصویر بالا انیمشن مشخص شده را انتخاب کنید.با انتخاب نوع انیمیشن کنار هر تصویر یک ستاره خواهید دید که نشانه داشتن انیمیشن است.در مرحله بعد سرعت و مدت زمان این انیمیشن و این که از چه جهتی تصویر وارد شود را معین می کنیم.



طبق تصویر بالا گزینه 4 را روی یک ثانیه و جهت ورود را طبق شماره 3 از سمت راست انتخاب کنید.الان به سمت تایم لاین برویم.تایم لاین طبق تصویر بعدی در پایین برنامه قرار می گیرد که به کمک آن می توانیم زمان ورود و خروج اشیا به اسلاید را معین کنیم.



طبق تصویر بالا تایم لاین را کمی بالاتر بکشیم تا بتوانیم تمام  خط زمانی تصاویر را ببینیم.



طبق تصویر بالا با نگه داشتن کلید سمت چپ ماوس روی خط زمانی هر تصویر آن را می توانید جلو یا عقب جابه جا کنید.برای اینکه تصویر یکی پس از دیگری وارد شوند آن ها را به ترتیب روی ثانیه 1-2-3و4 تنظیم کنید.کار تقریبا تمام شد الان یک پیش نمایش از کارتان بگیرید و نتیجه را ببینید.

موفق باشین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.