تولید محتوای آموزشی با استوری لاین 2

آموزش تولید محتوای آموزشی و مطالب مربوط به پایه ی اول ابتدایی

آموزش تولید محتوای آموزشی و مطالب مربوط به پایه ی اول ابتدایی

تولید محتوای آموزشی با استوری لاین 2
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۷:۳۰ - آلپ صنعت
    عالی
پیوندهای روزانه

جلسه ششم تنظیمات پلیر در استوری لاین

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۸ ق.ظ

هنگام گرفتن پیش نمایش از محتوا یا خروجی آن مشاهده می کنیم که متن کزینه های موجود در پلیر انگلیسی هستندو پلیر ما خیلی چیزای اضافه دارد که برای حذف آن ها باید پلیر خودمان را تنظیم کنیم و فایل فارسی ساز آن را وارد برنامه کنیم.

به این عکس توجه کنید.


برای رفتن به تنظیمات پلیر روی گزینه مشخص شده کلیک کنید.صفحه بعدی شکل پلیر ما موقع پیش نمایش است که میتوان گزینه های اضاف  که با رنگ آبی مشخص کردم را حذف کنید.



برای این کار مراحل شماره 1تا 7را انجام دهید و تیک گزینه های مشخص شده را بردارید.با انجام این کار پلیر شما فقط صفحه نمایش را خواهد داشت.برای فارسی سازی فایل زیر را دانلود کنید و در جای مشخص مثلا دسکتاپ ذخیره کنید.


دانلود فارسی ساز استوری


این فایل فارسی ساز استوری لاین است بهتر است آن را در جای مشخص ذخیره کنید تا همیشه در دسترس باشد.برای استفاده از این فایل به تصویر بعدی توجه کنید.


در تصویر بالا قسمت های شماره 2انگلیسی هستن.با کلیک روی علامت پوشه که با شماره 1مشخص شده فایل فارسی ساز که بالا ارسال کردم را فراخوانی کنید.با ورود این فایل متن موجود در قسمت دو و دکمه های بعد و قبل فارسی میشوند.به تصویر بعد توجه کنید.



بعد از فارسی کردن استوری لاین تنظیمات اضافی دیگری مثل اندازه پلیر موقع نمایش و ... را با توجه به تصویر بعدی و توضیحات هر گزینه را انجام دهید.

بعد از فارسی کردن استوری لاین تنظیمات اضافی دیگری مثل اندازه پلیر موقع نمایش و ... را با توجه به تصویر بعدی و توضیحات هر گزینه را انجام دهید.در تصویر بالا با کلیک روی گزینه یک other در قسمت پایین تنضیمات را با توجه به گزینه های مشخص شده انجام دهید.


گزینه 2و3 مربوط به اندازه پلیر است.قسمت 4  خود چهار قسمت دارد.این گزینه در مورد نحوه شروع برنامه است.معنی هر گزینه به شرح زیر است:

On restart  شروع و ادامه آموزش از قسمت قبل

Prompt to resume سوال از کاربر برای ادامه ی آموزش یا شروع از اول

Always resume همیشه از جایی که مانده ادامه یابد 

Never resume همیشه از اول شروع می شود

گزینه 5 را به right to left جهت نمایش درست جملات فارسی حتما انتخاب شود.


تصویر بالا تنظیمات رنگ پلیر و فونت پیش فرض هست که با کلیک روی گزینه 1 میتوانید آنها را تغییر دهید.تمام این تنظیماتی که انجام دادید را می توانید بصورت یک فایل با پسوندxlmذخیره کنید و برای محتواهای خودتون بدون اینکه نیازی به دوباره کاری باشد این فایل را که ذخیره کرده اید فراخوانی کنید.برای این کار به مراحل تصویر بعدی توجه کنید.



در تصویر بالا روی گزینه 1 کلیک کنید و گزینه export را انتخاب کنید و در جای مشخص با یک نام معین ذخیره کنید.



این فایل ذخیره شده در محتواهای بعدی براحتی میتوانید از آن استفاده کنید.برای استفاده از آن باز با توجه به تصویر بعدی از گزینه یک import را انتخاب کنید و با توجه به آدرس ذخیره شده آن را انتخاب کنید.

این فایل تنظیمات پلیر که ساخته اید بار اول که آن را import کردید برای دفعات قبل برای محتواهای جدید اگر خواسته باشین استفاده مجدد از آن داشته باشید از همون قسمت 1 در عکس بالا گزینه open را انتخاب کنید و آن جا نام پلیر را خواهید دید که با انتخاب آن و زدن کلید ok تنظیمات اعمال می شود.یک نمونه از تنظیمات اختصاصی پلیر که انجام داده ام را جهت دانلود در اختیار شما قرار می دهم.


دانلود تنظیمات پلیر


موفق باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.