تولید محتوای آموزشی با استوری لاین 2

آموزش تولید محتوای آموزشی و مطالب مربوط به پایه ی اول ابتدایی

آموزش تولید محتوای آموزشی و مطالب مربوط به پایه ی اول ابتدایی

تولید محتوای آموزشی با استوری لاین 2
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۷:۳۰ - آلپ صنعت
    عالی
پیوندهای روزانه

جلسه دهم آزمون از نوع hot spot

چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۵ ق.ظ

آموزش امروز ما از نوع هات اسپات خواهد بود.هات اسپات مناطقی هستند که در اسلاید دیده نمی شوند اما ما میتوانیم به کمک آنها مناطقی را انتخاب کرده و به آن دستور دهیم تا کاربر با کلیک روی آن عمل خاصی را انجام شود.



مثل همیشه با کلیک روی آیکون استوری لاین و انتخاب گزینه new project یک اسلاید جدید میسازیم.در اسلاید ایجاد شده از منوی insert متن سوال و عکس های خود را وارد میکنیم و آنها را از نظر اندازه متن فونت و سایز تنظیم میکنیم.


از منوی insert گزینه convert to free form را انتخاب کرده و در صفحه باز شده نوع آزمون را از نوع hot spot انتخاب کنید.


در صفحه ای که برای ما باز میشود زیر اسلاید دو گزینه وجود دارد.یکی گزینه choise image جهت افزودن تصاویر دیگری وگزینه add hotspot جهت افزودن لایه حساس به تصاویر است


گزینه add hotspot سه نوع انتخاب در اختیار ما قرار میدهد که با توجه به شکل آن را انتخاب میکنیم.اینجا چون تصاویر ما شکل هندسی مشخصی ندارن نوع هات اسپات را freeform انتخاب میکنیم و باماوس مثل یک مداد دور شکل را انتخاب میکنیم ود ر پایان با دوبار کلیک انتخاب خود را میبندیم.این کار را برای هر سه تصویر انجام می دهیم.



بعد از انتخاب هر سه تصویر در قسمت سمت راست در تصویر بالا گزینه ی که مربوط به هات اسپات ما هست تیک کنار آن را فعال می کنیم.در این نوع آزمون فقط میتوانیم یک گزینه را انتخاب کنیم.بعد از انجام این مراحل از کار خود با کلیک روی گزینه 4در تصویر قبلی یک پیش نمایش بگیرید وروی گزینه صحیح کلیک کنید.برای زیبایی کار تصویر زمینه و تنظیمات پلیر خودتان را انجام دهید تا کار زیباتری داشته باشین.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی